yesmkaya-3 Kızlar artış sizce iyi mi regl günüm normalde 18 Ekim şüphelendiğim için günüm geçmeden verdim kan 15 Ekimde yaptım 30.2 çıkmıştı 17 Ekim dün yaptım 62.2 çıktı
xEndless yesmkaya-3 2 gunde iki kat yükselmiş endişe etme 2 gun arayla takip et yine 😊 hayırlı olsun inşallah
Aslaninannesi_ yesmkaya-3 canım artmış daha kan vermene gerek yok doktoruna gidip folik asitine bir an önce başlayabilirsin
yesmkaya-3 xEndless ilk kızımda değerim çok yüksek öğrenmştim 11972.2 ile 😂 bu değer düşük olunca tuhaf oluyorum 🥲