Nilayaldemir ben 27.haftadan itibaren yaşıyorum bu durumu. Şuan 31+2 oldum. Bebek çoğu zaman baş aşağı duruyor benim, doktor gün içinde yer değiştiriyordur dönüyordur demişti. Baş aşağı durduğu zaman daha çok baskı yapar, bazen de ayakları poposu oraya denk gelir tekme atar hareket eder seni rahatsız edebilir demişti. Bazı zamanlar ben yatakta sağdan sola bile dönemiyordum ağrıdan/ sancıdan. Doktorum bana magnezyum verdi. Bunlara iyi geliyormuş. Suya atıp eriyenlerden. Günde 2 kere içebiliyorum