Secil1991 Jasmine2426 ben de 26 haftalığım ama hala düzensiz sadece geceleri hissediyorum. Gündüz falan hissetmiyorum pek. Normal mi bilmiyorum 28 den önce hareket saymıyoruz diyor doktorlar
Selcantvsn Jasmine2426 bende önceden çok net hissederdim şimdi yok denilcek kadar az 28 hafta bende korktum
Paronayanne Jasmine2426 bu haftalarda böyle oluyor canım . Büyüdüğü için oluyor. Hiç hissetmezsen git tabi ki