Kızlar merhaba bende polikistik over var doktorum tedavisiz gebe kalamayacağımı söyledi ve tedaviye başladık geçen ay adetimin 5. Günü yumurtalarim büyüsün diye klomene başladık ve gününde 2 adet yumurtalarim büyüdü çatlama iğnesi yapılacaktı fakat kendiliğinden çatlamış 2 yumurtamda bat 18 bugün regl olmam gerekiyor sadece kasik ağrım var ve bugün sabah bulantım vardı ayrıca göğüslerimde hassasiyet var 2 gün önce test yaptım silik cikti dün başka bir marka ile yaptım negatif çıktı kan testini ne zaman yaptırsam sonuç belli olur yardımcı olurmusunuz