Arkadaşlar selam benim döngüm uzun 34 gün ☺️
3 Ekim de 25 ile öğrendim
Dün doktor karnımdan baktı minik bir kese gözüküyor tekrar değerine bakalım dedi. 6+2 adetine göre ama geç döllenme olmuştur dedi.
Değerim 991 çıktı. Tahmin ettiğim gibi çıkmış iyi dedi,rahmin kalınlaşmış dedi☺️
Ben arkadaşlarıma baktığımda herkesin 3-4 günde 200 ken 1000 sonra 2000 olmuş benim yavaş artıyor ama 2 katı da artıyor. Pazartesi vajinal bakacak. Sizce artış nasıl ☺️