Canımmm kızlar herkese merhaba bu ay yani ayın 9 unda kendiğinden büyüyen güzel yumurtam vardı de çatlatma iğnesi yaptırdı çarşamba cuma ilişki dedi iğne harici bişey kullanmadım şimdi 10. Gün ve çok sancılanıyorum bel kasık ve akıntı hiç gebe kalmadığım için adet mi geliyor bebek mi bilemiyorum biraz fikir verir misiniz güzel anneler ve anne adayları❤️🥰