peaceandlove Kendimi çok yalnız çok mutsuz hissediyorum kimsem yok resmen her şey üzerime geliyor 🥺 Allahım yardım etsin diye dua ediyorum hep
Aysezey peaceandlove bende öyle.. kapıyı çalan yok gelen yok her gün aynı ve yalnız. 3 yaşında oğlum var oda sıkılyor her gün aynı parka gitmekten. 🤦🏻♀️ Ama sağlık olsun diyip teselli ediyorum kendimi
rumisam peaceandlove bende öyle hissediyorum genelde bı eşim var başka kimse yok vakit gecirebilecegim bazen ev üstüme üstüme geliyor hamilelik yüzünden kurs murs tarzı şeylere de katilamiyorum çevre edinsem