esmaaboz ilk 2 gün fazlasıyla ağrılıydı ama her serum yediğimde ağrım dinmişti bol yürüdüm hastanede eve çıktığımda da artık hiç yatmadım ağrım da yoktu fazla çamaşır makinesine çamaşır atıp hayatıma baktım hatta ama ilk 2 günü geçirirken bir daha dogurmamaya gayet iknaydim😀