Kesinlikle spiral tavsiye etmiyorum tüm hormonları bozuyor infertilite ve erken menopoza sebep oluyor doktor bizzat söyledi özellikle polikistik över varsa taktırmayın kullanmayın. Unutkanliginiz yoksa ilaç kullanın adeti de düzenliyor veya eşiniz korunsun benden tavsiye sonra pişman olmayın ben pişmanım tüm vücud dengemi bozdu