Çok afedersiniz mide bulantilarim sabahlari ozellikle fazlaydi hic birsey yiyemiyordum metpamid kullaniyordum ama 12. Haftada tamamen gecti cok rahatladim düzenli besleniyorum derken iki gundur tekrar nüksetti .şuan 15 haftaligiz kizlar yine beslenemiyorum normal mi 3 hafta aradan sonra tekrarlamasi . Yaşayan varmi yada bilgi sahibi olan