denizmanzarasi Hayaiii minimal kaşıntı göbek bölgesinde olabilir ama bazen kaşıntı olunca kolestazdan şüphe ediyorlar geçmiş olsun 🙏🏻
Nazsuuu Hayaiii bende öyleyim ve gebelik kolestazi çıktı 1 hafta hastanede kaldm çıktım dün yine doktor yatisini yapalım dedi istemedim doktora gidin
Cansu-2600 Hayaiii Avuç içleri ve ayak tabanında varsa kasintiniz haftanizdan dolayı gebelik kolestazı olabilirsiniz. Ama onun dışında tüm vücutta varsa kızarıklık kabarıklık duşa girince geçiyorsa fahatliyorsa soğuk iyi geliyorsa ürtiker olabilirsiniz. Ama bence bı doktora danissaniz yada gösterseniz daha iyi olur hem kadın dogumcunuza hemde cildiyeye
Melismelo Evett 31+6 oldum 2-3 gündür vardı ama hafif Bugün normalden fazla kaşınıyorum anlam veremedim Kolestazı araştırdım yaşayanlar gece kaşıntıdan uyandım, kaşıntıdan duramıyorum felan demişler o yüzden emin olamadım okadarda değil bence bende
anne_adayi_37 35 haftalık oldum krnım dışında her terim kaşınıyor uyku uyumuyorum dun gittim kan tahlili verdim sonuçları temiz çıktı hamilelikten ama istersen karaciğer birşeyine baktır dedi .karaciğerlede alakalı olabiliyo ya .ılık suyun altında kalıyorum. Biraz sonra uyuyorum ancak öyle rahatlıyorum 😒
Hayaiii Kollarım bacaklarım çok kaşınıyor genelde bide içi su dolu kabarcıklar oluyo sivilce gibi kaşınan arkadaşlar öyle bişe oluyor mu sadece kuru kaşıntı mı sizin . Bıktım sürekli doktora girmekten korkuyorum artık
Cansu-2600 Hayaiii Duş falan aldığınızda geçiyormu biraz hafifliyorsa kaşıntı uyuz değildir. Çünkü uyuz bildiğiniz yaraya dönüyor sıcak su ılık su dahada kudurtuyor kaşıntıyı