Alya-veanne susam_18 benimde 77 bizimkiler sene sonuna denk geliyo yaş kaybedecekler sanırım Ocak olsaydı keşke dedim 😂😂
snoopy Bessteeeee evet yaa, uykusuzlukla geçiyor. Kendimi sürekli sezaryen anını yaşarken buluyorum 🙂↔️ Korkuyorum, merak var, heyecan var. Allah en güzelimi yaşatsın bizlere 🙏