Tayfun1071 tebrik ederim sağlıkla büyüsün minnoş. Bir şey sormak isterim inşallah benim de 2. Normal doğumun olacak gerçekten kolay geçiyor mu ilkine göre ? Maşallah 2,5 saatte doğurmuşsunuz sanırım ben suni sancı veya epüdral olmadan 9 saat sancı çektim yarım saatte doğumhanede kaldım . İkinci doğum kolay olacak mıdır sizce?