Ebrulican Kızlar yeni hamileyim daha doktor kontrolüne gitmedim kasıklarımda ağrılar var normal mi acaba
Ftmnr_35 Ebrulican benimde 4+6 daha çok yeni. Ay sonu doktora gideceğim. Ama kasıklarımda benimde ağrı var. Normaldir diye düşünüyorum. Yerleşme ağrısı olabilir. İnşallah sağlıkla alırız kucaklarımıza hepimiz
Asdfg2113 Ebrulican Çok normal benim de vardı korkmustum ama doktor normal yerleşme ağrısı dedi ağırdıgı zaman uzanın dinlenin bazı hamilelikler de ağır gecıyor
Gokturkmom_ Ebrulican Ben ilk başta 1hafta boyunca geçmeyen kasık ağrısı yaşamıştım, yerleşme zamanı oluyor bu durum genel olarak
Zhaja_917 Asdfg2113 merhaba,fotograf nasıl yüklüye bilerim,çünki hamlilelik testi yapdım negatif çıktı:(ama hala -3-4 gün var fotorafı atmaq istiyorum olmuykr