Gzde1234 evet aslında kediler baya reflexleri kuvvetlidir üzüldüm adınıza. Benım kedim de 8yasında ve acaip dikkatli çok güzel bir kalbi olan kedi ama, bebek sahibi olmak, da tuhaf bir duygu yatak odasına gece almıyorum olurda tedirgin olur bşy olur yanlışlıkla beşiğe atlar diye ama gündüz mesela kedim yatak odasında uyur bebeğim beşikte içim rahat…. Ufak tefek önlemler gerekiyor uygun yerde zamanda. Siz de yatak odanızda kendiniz uyuyun ki rahat bi uyku olsun her ihtimale karşı