Minyonannecik Pembe lekelenme yaşıyorum 3 gündür progestan başladık dün fitili attım sabah bi kalktım iç çamaşırıma kadar leke bulaşmış baya sulu pembe kahve kanlı karışık normalde gün içinde sadece peceteye silince geliyodu bunu fitil mi yapiyor acaba
Nazli_3009 Minyonannecik kanama olunca genelde kanla birlikte fitilde akıp gidiyor etkisi olmaz demişti doktorum bana kanama olan günlerde ağızdan al demişti siz yine de bir sorun
Nuraaaay11 Minyonannecik ben progestanı bıraktığım da kanamam oluştu fitil olarak kullanıyordum. Ama bildiğim kadarıyla fitil olarak alınca kanama yapıyor sanırım çünkü genital bölgede ödem vs yapılıyor. Günde 3 kez kullanıyorum şuan fitil dediğim gibi ödem vs yaptığı için doktorum genital bölgeyi fitille uyurmaya gerek yok demişti ağız yoluyla alıyorum yan etkisi oluyor ama napalım. Dok bi sor tatlım sen onu ya
Marlaa Minyonannecik Bende de olmuştu koşa koşa acile gittim ilacın yapabileceğini bir sıkıntı olmadığını söylemişlerdi umarım sizde de yoktur bir sıkıntı yine de görünün bence doktora geçmiş olsun
kbscm2461 Bende fitil kullanıyorum kanama olunca 2 şer tane yapıyorum sabah akşam şeklinde doktorum öyle demişti siz yinede doktorunuza bir daha sorun
Minyonannecik Marlaa sadece sabaha kalktığımda bulaşmış oluyor onu anlamadım ama bu sabah kahverengi çamur gibi geldi
Deniiizzz Minyonannecik aynı olayı yaşadım hatta dün kırmızı kanı görünce gitti bebek dedim ve hemen yakınımda ki hastaneye gittiğim de bende 6+6 dayım. Hiç bir sorun yoktu bazen içeride kan kalabiliyor sonuçta hormonlar bi anda değişiyor uzun zamandır da regl görülmediğinden olabilir dedi bu sabah da kendi doktoruma gittim o da benzer şeyler söyledi hemen her kanı olumsuz olarak düşünüp daha çok üzülerek zarar vermeyin dedi dinlen istirahat et ilaçlarını kullan dedi.
Esraa00 Minyonannecik kız geçmedi mi korkun fitil etkisini gösterir merak etme,korkuyla stres edip hırpalama kendini Fitil eriyip içini temizliyordur günde kaç tane içiyorsun
Minyonannecik Esraa00 günde bir tane gece atıyorum ya rengi kahverengiye döndü sanki ama bitmedi hala geliyor yani