Dilarataskent bende bugün doktoruma gidebildim bir ay yakın ağır grip gecirdim bitki çayları vs icebilirsin dedi 3 ayın geçtiği için sıkıntı yok dedi ıhlamur tuketmemi soledi ve parol yazdi birde öksürük şurubu verdi toz halinde ilk 3 ay sıkıntılı ondan sonrasi da hasta olan insanlarla yakın mesafe kurmayin aynı ortamda bile durmayin hamileyken bagisiklik düşük oldugu için direk şifa kapmaya birebir benden size tavsiye hastaneye doktorunuza danışın yardımcı olur bitki çayları için zamanla geçer inşallah bende icmedim bir ıhlamur limon vs yedim daha yeni öksürük kaldığı için öksürük ve gribimi belirtim doktorum yardımcı oldu Rabbim şifa versin bol bol istiraat edin ,🙏