Baskar 4 kasıma doktorumuz gün verdi günler geçmiyor şuan 36 haftalığız artık beni zorluyor biran önce sağ salim hayırlısıyla doğurmak istiyorum kızımı sizler de durum ne annelerim💗🌸🐣
seyma0661 Baskar aynı gün bizimde detaylı ultrasonumuz var 21haftalık olacağız insallah güzel sonuçlar alınız, sizde bebişinizi sağ salim kucağınıza alırsınız 🫶🏻
Bimuallime4 Baskar hayırlı olsun ☺️ nasipse benim de iki gün sonra doğumum var ☺️ hem korkuyorum hem heyecanlıyım hem çok duygusalım ağlıyorum sürekli .
Lilamorr06 Baskar yaaaaa doktorum banada sezeryan istersen 4 Kasım gibi alırız dedi ama ben normal düşündüğüm için bekliyorum bakalım 🌸🥰🧿🧿🧿
anne_adayi_37 Rabbım sağlıkla sıhhatle kucağına almayı ve doğum yapmanızı nasip etsin..35 haftalık olduk bizde .Kasım da ama ne zaman daha belli değil. İkinci hamileliğim günler azaldıkça heyecanım artıyor
Baskar anne_adayi_37 benim de 2. Hamilelliğim ilki ile çok farklı geçti bu daha zorladı beni son zamanlar sanki durdu gibi zaman geçmiyor sizde sağ salim kucagınıza alın inşAllah🐣💗🙏🏻
Baskar Bimuallime4 hiç korkmayın inanın korkulacak hiçbirşeyi yok bu benim 2. Sezeryanım ilki çok güzel ve kolay geçti bu kişinin kendisi ile alakalı bana yok çok zor ilk yürüyüş çok kötü vs vs dediler hiç öyle değildi herşey çok güzel ve kolay geçti ❣️❣️
Unzle46 Bimuallime4 korkma ben 3 sezeryan oldum hepsi güzel geçti sezeryanlarimin hepsni devlette yaptım
Mery6619 Unzle46 merhaba 3.sezeryanin iyileşme süreci nasıl oldu aceba. Benimde nasipse 3hafta sonra 3.dogumum var sezeryan yerinin geç iyilesmesinden korkuyorum
Unzle46 Mery6619 benim dikiş yerlerim kurumaya başladı maşallah sübhanallah 20 gün oldu benm yalnız duştan sonra kurutma makinesi ile kurut kuru tut bide depent vs takarken dikkat et üstüne gelmesin terletip nemlendirme dikişlerini yani zor olmadı benm
Mery6619 Unzle46 masallah normal dikiş yapıldı o zaman size. Ben geçen gün sordum estetik yapicaz dedi. İlki estetik ikinci normal dikişti ama unutmuşum iyileşme sürecini😔
Baskar Lilamorr06 inanın buna siz yada doktorunuz karar vermiyor küçük hanfendiler beyefendiler karar veriyor bize sadece sağlıklı gelmelerini istemek düşüyor 🌸🌸❣️❣️💗💗