ismihanpolat Hafta da cinsiyeti net söylicek cinsiyete güzel bakabilen doktor istiyorum çünkü 2. Oğlumda ilk kız denilip sonrasında erkek dendi bu kötü oluyor var mı tavsiye ettiğiniz doktor
seyma0661 ismihanpolat bebek uygun pozisyonda değilse en iyi doktora da gitseniz göremezsiniz. Ben kızımı 16.haftada öğrendim çünkü bacak arasını asla açmadı