Nurbozdag08 Ben de aynı durumdayım bebegın başının oldugu tarafta ayaga kalktıgım an baskı acı oluyor sürekli yatıyorum dort bes gün önce ciğer geliştirici iğne dil altı ,serum vs aldım nst bağlandım sancı cıkmadı kendimi cok yormustum sonra da geçmedi o baskı korkuyorum ben de ayrıca idrar yolu enfeksiyonu da cıktı kendinize dikkat edin sakın iş güç yormayın ben çok pişmanım:(