Sebur Kızlar bi sorum olucak bebişimin hastane çıkışı takımında ince penyemsi battaniyeside var takımı bozmak istemiyorum çok güzel duruyorlar 🥲 hemşireye kalın battaniyemi vermeli yoksa ince de olur mu? Doğum kasım sonu aralık başı gibi😋
Balyanaklikoalam Sebur penye ise yeterli oluyor zaten hastane odaları sıcak oluyor yine de yedek olarak kalın alabilirsiniz yanınıza
Guzelanne56 Krmyslts Sebur Hastane içerısınde penye yeterlı olur zaten sıcak olıyo uzun kolluyla duramayıp terlıyor ınsan sıcak yanı epey hastane odaları hastaneden çıkarken kalın olması yeterlı
Sebur Krmyslts hastaneler yeterince sıcak oluyor bence inceden yeterli hastane içinde. Çoğu kişiden bunu duydum ama yinede sormak istedim ben😊