emel16 bu bende de var yaa suan en Yenı benım sanırım(en az haftasında olan 18 buarada) ılerıkı haftalara gelenleri görmek oyle ıyı geldi ki😊 çok büyük motıvasyon oldu çok şükür 🙏 bır de ılerıkı haftalarda olan arkadaslar en çok neye dıkkat edıp bu zamanlara geldı? Hıc mı kalkmadılar hıc mı yürümediler vs vs gıbı tecrubelerını paylaşsalar guzel olur.mesela asla şunu yapma dedıklerı neler var ?tesekkur ederım sımdıden herkese