anka01 Ben bu tekrarlayan düşüklerden nasıl kurtulacağım arkadaşlar nolursunuz bilen varsa bana da söylesin 4 transferin 4 ü de düştü😭😭
Aysennnnnn anka01 eşin sperm dna hasarına baktırın bir de rahim ile ilgili şeylere baktırın. İyi bir doktor bulun tavsiye
Aysennnnnn anka01 Bu hasar çok yüksek. Mutlaka ilaç kullansın eşiniz. Dr Kaan Aydos u öneririm bu konuda. Bizim de aynı sorunumuz vardı.
papatyaolsun anka01 canım DNA hasarı %20-25’ten yüksek olana tüp bebek bile yapmıyorlar. Nasıl ondan olduğunu düşünmüyormuş. DNA hasarı düşmeden tedavi yaptırma yazık boşuna paran gider. Gelişmiş laboratuvarı olan hastanelerle çalışıp sperm seçtirme yöntemini falan teklif et hatta
PinkyJelly 32,5 oranı çok yüksek, onu düşürmeden tüp bebek yaptırmak hiç doğru değil eşimin de bu civardaydaydı doktor düşmeden yaptırmayın dedi. %3e düştüğünde başladık tüp bebeğe biz. Emodex kullanmanızı tavsiye ederim bizim üç aya düştü hasar