Ozlemerikci543450 Byzz61 tarlusalı bilmiyorum ama dubhaston kullandım gittikten tam 7 gün sonra oldum 3-10 gün arasında olmak normal karşılanıyor diye biliyorum birkaç gün saha bekleyin bence
gozdeee41 Byzz61 ahh tarlusal canım ilacım adetim 14 gun gecıkmıişti ilaç içtikten sonra bir bakmısım ki hamileymişim megerse ondan cokk gecikmiş darısı istiyenler basina inşallah