Uygulamaya göre 8+6 yım. Fakat kadın doğum doktorumun söylemesine göre 7+4 .
Bugün karından ve alttan muayene oldum. Kese var bebek yok kese etrafında da kanama alanı oluşmuş dendi
Kürtaj olmam gerektiği söylendi.
Beta değerim 27.841 çıktı
Az önce koyu renk bir leke geldi ardından çok hafif açık renk bir leke geldi düşük mü yaşıyorum
Hafif karın ağrısı da yaşıyorum
Beklemeliyim hemen doktora gitmelimiyim