Endoplazmik Arkadaşlar 2 lü 3 lü testler sonucunda riskli çıkan bireylere anne karnında iken bir müdahale yapılıyor mu, tedavi amaçlı. Testi yaptirmamami dr çok garip karşıladı da ondan soruyorum.
myangelson Endoplazmik hayır amniyosentez veya fetal DNA öneriyorlar genelde onlar da riskli gelirse aileye aldırma hakkı veriliyor anne karnında bebeğe müdahale yok
_Mother_ Endoplazmik yani sendromlu bebeğin anne karnında tedavisi mümkün değil ki down sendromunun tedavisi yok işte ön tanı için önemli doğruluk payı fazla yok bu testlerin ama benim 2 li test düşğk riskli çıktı ama detaylı usg de anomali çıktı bu defa karından sıvı aldırdım sonu yok bu testlerin
hatice_aygun2 Endoplazmik ilk kızıma down sendromlu olabilir sonuçlar şöyle böyle dediler kaç doktora gittim bilmiyorum sonra sıvı felan alınacak karından kocada imza atacak ama düşük riski var dediler asla kabul etmedim sonra tuttular kalp aort damarının biri ince doğumdan sonra bakılacak felan dediler baktılar 1 yaş oldu baktilar derken 2 yaş getir dediler götürmedim bide doğsa bir kolu ve bacağı kısa olacak dediler dedim ne lan bu 3 lü yapacaz dediler asla istemiyorum dedim imza attım çıktım hamilelik burnumdan geldi resmen şükür 2 yaşında gayet sağlıklı Allah’a bin şükür şimdi gene hamileyim yaptırmayacaktim dedim yaptır geç
Endoplazmik hatice_aygun2 vvalla yaptırmadım Allahim büyüktür inşallah sağlıkla gelir strese vereceğim enerjiyi dualara hayırlara vermeye çalışıyorum Hepimizn evladı sağlıkla gelsin inşallah saolun arkadaşlar