busrax_ Eylulasyamom geç döllenme dediğiniz şey nasıl oluyor acaba ben yumurtlamamı takip ettim 7 ekimde pik 8 ekimde silikleşme yani çatlama gördüm. bugün ovülasyon üstünden 13 gün geçmiş görünüyor. yine de geç döllenme olabilir mi?
busrax_ Esraa00 belki regl olurum diye kan da vermedim açıkçası. sol kasığımda batma ve sürekli akıntım oluyor. gebelik olsa çıkarmıydı acaba hiç bilemiyorum. moralim çok bozuk
Esraa00 busrax_ yaa bozma moralini inşallah olmaz ve güzel haberler alırsın Yarın artık olmazsan kan ver en azından böyle Arafta kalmazsın
Kayzennn busrax_ sizi üzmek istemem ama aynı durumu yaşayıp regl oldum maalesef inşallah sizde olmaz . Bekleyecez,sabredecez