srpk aminnn insallah cok tesekkurler 💙ben en başından beri bizzat kendi doktorumla münakaşaya giriyorum çok şükür. Sehir hastanesi değil ama kadın doğum ve cocuk hastanesi normal doğumda kim varsa o giriyo biliyorum da seseryanda umarım benim doktorum girer yaa onu sorucam pazartesi merak ettimm