AdenLarin Ben 41 haftaya giriyorum 2 gündür hastanede yatıyorum hala 1 haftan var diyolar delirdim ayaklarım şişti tansiyonum çıkıyor ama hastane takip altında deyip geçiyor kendi isteğimle çıkışımı vericem şimdi. Başka hastanede muayene olma şansım var mi benim 🙁 buraya gelmek istemiyorum ama takiplerim de hep burdaydi. Kabul ederler mi başka hastaneye ?
Esrahiramirac AdenLarin kabul edeler. Canım allah yardımcın olsun sağsalim al bebeğini kucağına tepkine karşılık özel hastaneyse sezaryene alması lazım hemen seni dr biraz insafsız mı ne
NaimeYilmaz AdenLarin doğruda olablr benm yakınım 43. Haftaya girerken sezeryan yaptılar hep sancıyı bekledıler fazla bunalmıs olablrmsn ?
Zeynepakg Tansiyonun cikiyorsa nasil bekletiyorlar ilginc, cok cok onemli tansiyon, esin baska hastanede doktorla konussun ayarlasin sende cikisini yap bence
AdenLarin Zeynepakg dün gece sol gözüme vurdu sisti agrisindan duramadim tansiyonum 15 8 olmus elini yuzunu yika yat dediler böyle bişey olamaz evde dogurcam yine burda doğurmucam🙁
AdenLarin Esrahiramirac amin inşallah🙁( sezeryan istemiyorum normal istiyorum ama fazla kilo aldığım için buda bi sorunmuş
AdenLarin NaimeYilmaz çok bunaldım hemde deli olcam pskolojim bozuldu gerçekten tutamıyorum kendimi 😭😭
Esrahiramirac AdenLarin rabbim hakkında hayırlısı ne ise onu versin canım sende sakin ol biraz tansiyon iyice tavan yapar yoksa dikkat et sağlıkla kolaylıkla olan neyse rabbim onu versin dualarım seninle
deletedmom11 Dosyanı istemen Lazım takip dosyan olmadan hastaneler sadece acilden alır oda iyi olmayabilir
Zeynepnusret Kıyamam Rabbim yardımcın olsun bence sezeryan ol düşünme daha rahat benim fikrim ilk çocuğum normal ikincisini özelde sezeryan istedim
Slmzrbse Zeynepnusret Yürüdüm biraz evin içinde ama tekrar sızıntı vs. Yaşamadım henüz. Kusarkenki zorlanma yüzünden olabilir doğru diyorsunuz panikledim bir an mantıklı düşünemiyor insan🥹😁
Esrahiramirac Zeynepakg ehhh işte bazı “tıpçı”larda böyle demekki tansiyondan kötü şeylerde olabilirdi