Pars Bltblt önemli olan sizin içinize sinmesi, seslenince kulağınıza hangisi daha hoş geliyorsa onu koyun yada ikisinide koyabilirsiniz tabi o da bir seçenek😁
Ayazfatos Bltblt oglumun adi ömer Ayaz 💙 inanilmaz yaramaz yaramaz 😂 bana omerde ayazda koyma cok yaramaz olur derlerdi inanmazdim ama asiri hiperaktifler etrfimda kimi gorduysrm yaramaz adida karekterini belirliyo baxi yerlerde ama isim olarak benim cok hosuma gitmisti koydum simdi 2. hamileyim daha belli degil ama yine erkek olursa ömür Aras koycam kiz olursa hic dusunmedim 😁 hep erkek olcakmjs gibi geliyor brlkide hep kiz istedgim icin 🤗 Ayaz Diger adi yaramaz 😅
Pinkyy Bltblt ben ikizlerimin birine Ateş birinede Toprak ismini koyucam Allah nasip etsin o günleri inşallah..
canimacan Bltblt ateş çok uygun bı isim değil bence canım ,ayazlar da çok yaramaz oluyor yere göğe sigmiyorlar , çocuklar isimlerini taşıyor ,daha sakin isimler bakın bence