Arkadaşlar bebeğimde sarılık var 11 çıktı uyanmakta çok zorlanıyorum uyurken mama veriyorum yiyor sagip kaşıkla veriyorum onu da yiyo illa uyanması mi gerek sarılık geçmesi için lütfen yardım edin çok korkuyorum biswy olur diye nasıl uyanır? Burun sıkıyorum ayaklarını sıkıyorum yavaşça yine de uyanmıyor