Aysegebes Şimdi eğer bebeğin kilosu 2.5-3.5 arasıysa normal doğum daha mı kolay oluyo? Genelde iri bebek olunca zor olur diye sezeryana alıyolar ya bu durumda kilosu az olan bebeği doğurmak daha mı kolay? Yoksa herhangi bir etkisi yok mu?
Dilhun Aysegebes büyüklerimiz hep şişko bebek daha cabuk cıkar derlerdi 😁 ben ilkini 3650 ikincisini 3860 doğum yaptım ikisi de aynıydı benim için. Kadının çatısına, ıkınmasına bağlı bence her şry.
turkan403 Aysegebes hc bilmiyorum ama kilosu çok olan bebek normal doğumda zorlar diye biliyorum eltim 3bucktu galiba ilkni normal dogurdu bence o an bebeğe bağlı duruma göre sezeryan aliyo doktorlar 🤦 bnm ikisi sezeryan çatı darlığı dedi ilkim kilosu iyiydi ikinci 2.850gram zayf doğdu ama zayf bebek sanki da zor oluyo blmyom ikinci de kabus gbiydi ameliyatim
Teacherr Aysegebes benım 3600 doğdu, doktor iri bir bebek boyuna göre dedi bana benım boyumu kastederek😅 22 saat sancı çektim sezeryana alındım resmen doğum ilerlemedi
cglgkdnz Aysegebes 3.600 doğdu oğlum doktorlar da iri bebek olmasını istemiyorlar pek bebeğin ebatı büyüyünce çıkması da zorlaşıyor haliyle 😂 ama tamamen doğum anına bağlı olduğunu düşünüyorum