Derennn700 qamze35 ya sizde baya zor günler yaşamışsınız sağlıkla evladınızı kucağınıza alın inşallah bizde eşimle bu ay doğal yolla deneyip uzaklaşmaya çalışaca bu fikirden😢
papatyaolsun Ben de 2 iğneli aşılama, 2 kez tüp bebek denedim. Ama embriyo bile oluşmuyor transfer olamadım hiç. İlki ilk günden 8hücreli olmuştu, 2.si hiç döllenmedi. Sebep de göstermiyorlar. Ne yapsak bilemiyoruz artık. Sebepsiz infertilite tanısı almıştık
Dilaren Derennn700 koca 7 yıl onca tedavi onca emek.kesinlikle klişe gelcek ama en azından 2 ay ekmek şeker tamamen kes , ve hacamat yaptır kuyruk sokumu kasik bölgesi ayak bileği ne aynı ay hayıt macunu kullan senelerce neler yaptım çok şükür bunları hemen adet sonrası yap rabbim en kısa zamanda nasip etsin 🤲