Yaseminyhyh 3.gebeligim 9 hafta 5 günlük hamileyim bu aralar karnımda cok nadir böyle pıt diye bşey hissediyorum doktorun tamda bebege baktıgı yerde acaba bebegi mi hissediyorum yoksa damar atışı felan mı mümkün mü bu kadar erken hissetmem
Elfelf475 Yaseminyhyh birkaç gramın hareketi yoktur henüz 😁 gaz falan oluyor genelde o haftalarda ya da organ hareketleri falan filan. Bebek için 15 i falan buluyor diyebilirim o da zayıfsanız tabi
Aysezey Yaseminyhyh 9+2 yim bende dediğinz yerde kıpırtı gibi şeyler hisediyorm bi kaçtır. Acaba bebişmi diyorum ama belkide öyledir 😍
Elfelf475 Yaseminyhyh 9 olması imkansız onların da. Bu 12 13 olur en az çünkü bebek daha anca bir avuç olacak o zaman şimdi daha çok miniktir 🙃 ben de erken hissettim ikisini çünkü ordan biliyorum. Pıt pıt olanları sormuştum ben damar falan olabilir bebek erken olur diyordu hep doktorum. Ama ben hiç hıckırık olayını ayırt edemiyorum onu nasıl anlıyorlar merak ediyorum ileriki aylarda sanki hep sadece tekme atıyor gibi geliyor bana 😀
Aylaa123 Elfelf475 tekmeyle hıçkırık bariz belli oluyor hıçkırık kalp atısı gibi oluyor ama kalp kadar hızlı değil 3 5 dakika boyunca ritmik şekilde karın atıyor geçiyor . Tekme öyle değil sert vuruyor yada karın bildiğiniz baya dalgalanıyor 😂
KurabiyeninAnnesi123 Yaseminyhyh bagirsak haraketi canm bebek haraketi icin cok erken haftan bu haftalarda her hamile bu durumu yaşiyor rahmin yukari ciktigi icin organlar da yer değiştiriyor o minik dokunma seyirme gbi haraketleri belinde de hissede bilirsin zamanla 4. Gebelikte olsa imkansz 5. Ye hamile olup 20 den sonra da hisseden cok anne adaylarimiz var burda erken hissediliyor denmesi kulaktan duyma birsey
ggmom Yaseminyhyh tam gazlı döneminiz bebek suyun içinde savrulup duruyor gelişim zamanına aykırı hissetmeniz isterseniz 9 haftalık bebek gorunumune bakin bı :)