Hanımlar iyi akşamlar, 36. haftamdayım. Bebeği besleyen tek damarım olduğu için kilo alımı yavaşlamış 2.650 gr ve doktorum 37. haftada bebeği almam gerekiyor dedi. Daha önce planladığımız doğum 38. haftadaydı. Bir hafta daha bekleyebilir miyim sizce bu bebek için risk mi olur? İlk gebeliğim o yüzden deneyimlerinize ihtiyacım var.