Kızlar selam. Benim tekrarlayan kayıplarım var lupus hastasıyım gebelik başından beri oksapar kullanıyorum. En konforlu (acı hissiyatı olarak) karın olduğu için her zaman karından vuruldum. Birkaç kere kol bacak denedim ama hem mosmor oldu hem de çok ağrılı oldu. Bugun arkadaşım doktorunun 3. Aydan sonra karından yapma, kola geç dediğini söyledi. Ben ama nasipse doguma kadar karından yaparım diyordum. Bi riski olur mu karın gerildikçe keseye falan mı gelme ihtimali olur sizin doktorunuz da bu uyarıyı yaptı mı? Onlarca tabaka var ben keseye gelene kadar ohoo dedim ama doktorum beni uyardı deyince korktum.