Gokturkmom_ Nigar882 Kan pıhtılaşması, tedavi edilmemesi durumunda hem düşük hem de erken doğum riskini artırıyor.
iremmgk555 Nigar882 hamile kalmaya değil sağlıklı bir şekilde ilerlemesine engel, gebeliğiniz kesinleştiğinde doktorunuz kan sulandırıcı başlayacaktır
Cansu-2600 Nigar882 Hamile kalmaya engel değil ama tedavi edilmesi gerekiyor. Bu sebepten dolayı bir kaybim var geçen sene. Sonradan kan sulandırıcı hap ve hamilelikte oksapar kan sulandırıcı iğneye başladık çok şükür şuan 39+2 haftalık hamileyim ikimizde saglikliyiz 💕
Nigar882 Ya ben kac aydir hamile kalmaya calisiyorum, gecen ay kontrollerden gectim doktorum bana bisey soylemedi. Bu gun dişimi çektirdiğimde dişçi kanın çok pıhtılı dedi ordan kaldı aklımda
ballilokmam Cansu-2600 başınız sağ olsun kaçıncı haftada kaybettiniz ve hangi testleri yaptınız acaba öğrenmek için?
Cansu-2600 ballilokmam Allah razı oslun. 8 haftalıkken zorunlu kürtaj oldum kalp atışını dinlemek için gitmiştik ama kesenin parçalanmaya başladığını öğrendik. Kendiliğinden düşmesi için 10 gün kadar bekledik dusmeyince kürtaj yapıldı. Genetik teste yonlendirildim direk birde protein S ve protein C olarak baktılar onlarda bı sorun yoktu ama genetik testte 3 genimde Heterozigot çıkmıştı
nurssmom Nigar882 hamile kalmaya engel değil ileri derecede kan pıhtılaşmam var yeni öğrendik 9 ayda iki kere hamile kaldım biri düşük oldu diğerinin kalbi durdu. Ama eğer öyle birşeyden korkuyorsan ve bebek istiyorsan hiç bugün yarın demeden gidip pıhtılaşma testi yaptır. Devlet yapmıyorsa özelde yapıyorlar 2 ay önce 2 bin civarı bişey ödedim. Çünkü kısa sürede çıkmıyor eğer hamile kalırsan ve pıhtılaşma varsa hemen ilaç başlaman gerekiyor. Bu yüzden olup olmadığını bilmen lazım ❤️