Lenam_03 Boş gebeliği kaçıncı haftada yaşadınız, boş gebelik olduğunu nasıl anladınız, belirtileri neydi ?
ogrencianne35 Lenam_03 ben ilk doktora gittiğimde gebeyim 6 haftalıktı kese burada dedi kalp atışı için 10 gün sonra tekrar gel dedi ama ben kesenin boş olduğunu gördüm daha önce arkadaşlarımın gebelik ultrason karını gördüğüm için anladım. ama dr moralimi hiç bozmadı tabii 10 gün bana zor geçti… 10 gün sonra gittiğimizde önce doktora demiştim ki eşim dışarıda eğer kalp atışı duyulursa öyle onu çağıralım Dr hayır bir aksi durum varsa beraber üzüleceksiniz dedi eşimi çağırdı Zaten cihazı koyar koymaz eşimle aha orda dedik istemsiz 🥹♥️ ferah tutun kalbinizi 7 haftalıktı kalp atışını duyup ilk gördüğümüz de kızımızı şuan 3.5 yaşında 😂
KurabiyeninAnnesi123 Lenam_03 9. Haftaya kdr doktorum bekledi kese saglikli gelişiyordu ama içi boştu beta takibi yapildi 9. Hafta da bir anda betam düşmeye başladi doktorum beklemeye gerek yok boş gebelik dedi anlatti durumu hemen kürtaja alindim o gün
Ftmnr_35 Hamileliğimi öğrendim 5 haftalıktı. Doktora gittim. Kese var ama bebek yok daha erken zaten haftaya gel dedi. Gittim gene yoktu bebek. En son 8. Hafta da gittim. Kese büyüyor ama bebek yok dedi. Emin olmak için alttan muayene etti ve boş gebelik olduğuna karar verdi. Kürtaja alındım sonra.