esra34_ Adeten bir gün önce yaptım çıkmadı dün baktım hayalet cizgi gibi 7 gundur adetim gectı dün test yaptım silik çizgi bugün yıne yaptım daha silik anlamadım niye böyle oldu ikisinin markası da aynı
esra34_ Innerglow havalar cok soğuk bi çocuğum fh var yeni ateşli hastalık geçirdi dışarıda çıkarmaya korkuyorum açıkçası
esra34_ Innerglow sagol canım eşime de soylemesim emin olmadan can atıyorum soylemek için dayanamadım birileriyle paylaşmak ve fikir almak istedim
Innerglow esra34_ söyle eşine ya negatif diye tek üzülen sen olma bende böyle düşündüm hep ama negatifi gördükçe tek ben üzüldüm
esra34_ Asi_07 bu sabah kan vermeye gittim sağlık ocağına hastane uzak bayağı bizde sağlık ocağında bir gün sonra çıkıyor ama yarın hafta sonu acaba e-nabız’dan görünür mü çıkar mı sonuç
esra34_ Innerglow bugün sabah kan vermeye gittim sağlık ocağına hastane uzak normalde bir gün sonra çıkıyor yarın hafta sonu yarın sonuçlar e-nabız’dan belli olur mu acaba
esra34_ Bett2206 şimdi baktım çıkmamış hadi inşallah sabah cıkar artık emin olurum belirsizlik öldürdü beni