Sedef2906 Kasımın ortası planlı sezaryen olucam nasipse havalarda biraz soğuk olur o zamana yani artık hastane çantasını da hazırlamaya başladım ama pijamaya karar vermedim bir türlü dantelli lohusa takımlarını sevmiyorum o yüzden böyle güzel önden düğmeli alt üst takım uzun kollu sıcak tutacak takım öneriniz varsa açığım
ssevilmommy Sedef2906 lcw iki pijama takımı aldım kuponla birlikte baya indirimli geldi bende kasımın ortası dogum
adatuna Sedef2906 ben doğuma tayt tişortla gittim, bi tane de elbise aldım gecelik çok rahat ettim varsa elinizde elbise pijama onun giyin
Mine-tayfun Sedef2906 Zaten en rahatı ikili takım yüksek bel salaş iki veya 3 tane alın doktor muayene ederken kanamalardan kirlenebiliyor
Sedef2906 adatuna elbiseyle hiç rahat edebileceğimi zannetmiyorum ya hem üşürüm normalde de çok üşüyen biriyim zaten o yğzden uzun kollu alt üstüm tercihim
ssevilmommy Sedef2906 siyah pembe şeritleri olan vardı baya yorumlu onu aldım, bide siyah canavarlı gibi desenli vardı onu özellikle çok begendim😀
adatuna Sedef2906 zaten yorgan var orda üstünüz kapalı alıyo, ayrıca sürekli kanamanız kontrol ediliyo elbise çok kolay ve tuvalete gittiğinizde eğilmek o kadar zor ki pijamayı çıkarmak deli işi gecelik candır Ayrıca hastaneler sıcacık
Anneolmak__ Sedef2906 lohusa iken ekstra yanıp terliyorsunuz. Ben Aralık’ta doğum yapmıştım. Mevsimlik uzun kollu pijama takımı tercih etmiştim. Eve geçtiğimde hep yelekle gezmistim.
Sedef2906 ssevilmommy onlar benimde gözüme çarptı aslında geldi mi peki denediniz mi kumaşı vs nasıl rahat mı
ssevilmommy Sedef2906 geldii yıkadım çantamı hazırladım bile. Kumaşları öyle güzel öyle rahatki. Sadece siyah pembe şeritli olanın kalıbı bir tık büyük size fotograf atabilürsem deniyim
anneadayi-123 Pentiden bir alana bir bedava kampanyasından bir beden büyük sipariş ettim önü düğmeli olanlardan. Gelince bir bakicam inşallah olur