Kızlar yarın sabah suni sancıyla doğumu başlatıcak doktor 3 cm açılmam var nişanım geldi beklemeyelim dedi. Sezeryan mı normal doğum mu çok kararsızdım ama gittiğim tüm doktorlar bebek çok aşağıda kolay gelir ikinci doğumun bu daha kolay olur dediler inşallah dedikleri gibi olur. Dua edin bana nolur 🙏🫣