Ftmadegrmenci bende tecrübeliyim ve o yuzden bekliyorum 6+5 im şuan tam 8+1 de gidicem. Bulantilarim ve afedersiniz ogurmelerim var kusmuyorum ama sürekli bulantı ve öğürme o da yoruyor 3 yaşında bir oğlum var, hamd olsun bugunumuze. Sizin bulantilariniz var mi?