Gamzesila gelesi varsa durdurmazlar herhalde , çatı muayenesi çok iyi geçmedi benim de Dr acitmadan yapmaya çalıştım dedi ama o iki sn de baya zorlandım. Herşey hazır hastane çantası vs ne olur ne olmaz yarın diye tedbirli gidecem .. ara ara sancı giriyor ama dayanılmayacak gibi değil şimdi artarsa sabahı beklemicem.. riskli gebelik zaten benim bide bu haftada böyle olunca insan tedirginlik yaşıyor