İlk çocuk neyse ikinci çocuğun da aynı cinsiyetten olması çok güzel bence 🥹 ilk çocuk kızsa ikinci de kız , erkekse erkek gibi 🌸 çevremde hep bakıyorum genelde aynı cinsiyette olanlar ilerde daha iyi anlaşıyorlar . Mesela benim kardeşlerim erkekti ben hiç anlaşmazdım ama onlar aralarında oyun kurardı 😀
2 kız olunca da ilerde arkadaş aramazlar , erkekler de aynı şekilde eşim abisiyle çok yakın iki dost 🤍