Sizdenbirii1 canım yapıyorlar ama o kagıt çubuklarla yapıyorlar o da dogru sonuç vermeye biliyor bide kanda oldugu gibi deger oranı var proteinin de yüksekligine göre tehlike olup olmadığını söylüyorlar eger devletteyse doktorun kendisine söyle özeldeyse de aynı şekilde söyle oralarda yapıyorlar labaratuvar sonuçlarıyla net bişey söylemek dogru