Birinci oğlumda tamamlaycı sağlık sigortamız vardı bu yüzden nst hiç para vermedim istanbulda özel hastanede. Şu an ığdırdayım sigorta yok nst 50 lira aldılar. 34. Haftada ilk defa girdim. Ama buranın hastane muayenesi de ucuz zaten indirimle 650 lira. Tek bir hastane var özel