Brm2122 Arkadaşlar merhabalar. 25 haftalık gebeyim ve 12. Haftadan beridir inanılmaz göğüs şişmesi ve göğüs kaşıntısı yaşıyorum artık tamamen yaralar oluşmaya başladı tüm göğüslerimde. Böyle bişey yaşayan ve tedavisini bilen var mı yardımcı olur musunuz?
Pelinaltnl Brm2122 ayni sorun bendede var normalde 75b olan göğüs şuan 85b rahat ediyorum yüksek ihtimalle büyümeden kaynaklı çatlayacak diye bu kadar kaşınıyor en kötüsü de sürekli sutyen giymek daha çok can acıtıyor giymeswmde sarkma olacak 🥹
Mommywolf Büyümeden dolayı çatlıyor olabilir mutlaka krem kullanın. Biooil veya lierak tavsiye ederim. Uçları için de lansinoh göğüs ucu kremi kullanabilirsiniz. Hatta buna doğumdan sonra da çok ihtiyacınız olacak
Betusmsr Maalesef aynı durumdayim 25 haftalığız uzun zamandır var bioil yağını düzenli sürmuyorum ama surunce rahatlatıyor
Brm2122 Söylediğiniz yağları kullandım ekstra tatlı badem yağı vs de kullandım ama maalesef artık egzamaya çevirdi gibi duruyor
ogretmenblg Kızlar benim adetime 4 gün var 1 haftadır göğüs uçlarım dışında göğüslerim çok kaşınıyor nedeni gebelik olabilir mi ?
Baharmm ogretmenblg geçen ay ben adet olmadan göğüslerimde kaşıntı şişkinlik oldu yıllardır benim göğüslerim şişmezdi ilk defa bu şekil kaşıntı hamileliğemi hazırlanıyor vücut acaba