Erd_mel ben 2 aydır gram bile almadım hepsini daha önce almışım. Doğuma kadar da en fazla 1 kilo alırım. Bilseydim en baştan dikkat ederdim yağdan tuzdan şekerden uzak durdum tansiyon yükseliyor diye şimdi sadece bebeğim kilo alıyor ben almıyorum. İlk gebeliğimdi tecrübesizlik işte:)