xAnneyiMx 19 haftalik gebeyim cok hafif lekelenme ile hastaneye geldim rahim ağzı 22mm e düşmüş yatis verildi 2 gün takip olacakmis eğer duzelmezse serklaj diyorlar bu durumda serklaj olmadan iyilesem var mi
Asdfgh122 xAnneyiMx bendede aynı durum var fakat hafif değil baya yoğun kanamam oldu Yatış derken hastaneyemi yatırdı?
Canan0699 xAnneyiMx benimde 19 haftada 22 mm yatışım yapıldı ertesi gün dikiş atıldı korkulcak bişey değil korkma hisetmiosn bile sadece sonradan adet agrısı gibi agrın oluyo 19 haftada dikiş atıldı şuan 34 haftalığım çok şükür korkma rahat ol