PinkBerryy Kızlar makinada tokluk şekerimi ölçtüm 140 çıktı yüksek gelince sonra diğer elimin parmağını ölçtüm 127 çıktı, aynı elin başka parmağımda denedim 121 çıktı, neye güveneceğim acaba makina mı yanlış ölçüyor?
bhtrolcay PinkBerryy bende ilk lokmamdan iki saat sonra cihazla ölçüyorum orta parmağımdan bi sorun yaşamadım sadece bikere ölçün iki üç sefer olunca farklılık gösterir
Tontonunannesi PinkBerryy benimde öyle oluyor yeni aldım cihazı her parmak farklı gösteriyor eşimde seni kandırmışlar minicik şey senin kan şekerini nasıl ölçsün kandılmışsın sen diyor. Eşimin de her parmağında farklı çıkıyor benim de hangisi doğru eczaneye gidip soracağım yarın
CeylanAk Hayır sürekli ölçüm yapınca öyle sonuçlar verebiliyor sürekli ölçüm yapmayın sizde strese girersiniz
Tontonunannesi bhtrolcay neden iki üç kere ölçünce farklılık gösteriyor yada başka parmaktan ölçünce farklı gösteriyor
bhtrolcay PinkBerryy rumeysa_1c doktorum bana 2.saat sonrasına ölçüm yap dediği için benim öyle 120 de sınır dedi
Elifsari12345 Cihaz eski mi? Kalibre edilmesi gerekebilir. Veya üst üste ölçtügünüz için olmuş olabilir. Bir dr gebelikte 1. Saat ve 2. Saat ölçülmesi gerekiyor